Posted: Iulie 27, 2013 in Adult life

Nu imi regret trecutul, nu regret locul pierdut, vezi tu? Nu regret nici macar ca tiza mea are tupeul de a lua locul ce mi-a apartinut timp de 10 ani. Ma dezgusta, ma infurie si poate ca pana la urma ma amuza cat de jos pot cobori unii. Istoria se repeta: acelasi nume, aceeasi varsta, aceeasi situatie. Dar variabilele sunt mai multe de atat. Eu nu sunt ea, ea nu are cum sa fie eu. Deci ii las locul…din decembrie e al ei, nu mai e loc de intoarcere (nu imi sta in fire sa trec in urma scursurilor, mi-e teama de pete si de infectii).

Sa fie asta ultima plangere, ultima insulta. Sa imi vad de noua viata, de fericirea pe care o construim cu mainile noastre…nu ni s-a dat nimic pe tava.

Ne-am luptat cu noi insine si cu lumea, cu prejudecatile. Stiu ca o sa trebuiasca sa o facem in continuare. Stiu ca o sa trebuiasca sa evoluez si sa inchid cu un sut puternic, si usa asta. Dar o sa o facem. Pas cu pas, ne ocupam de noi. Una de cealalta. Am reusit sa raman in viata, si asta e datorita unei singure persoane, ce stie sa ma sustina in continuare si e convinsa ca nu merita sa fac toate „nimicurile” pentru ea*.

Avem o camera, un balcon… o sa renuntam la ele in curand, dar profitam pe cat putem. Uneori suntem singure pe lume, suntem doar noi. Cliché.

Dimineata. Cafea. Tigari. Rasarit. Teza. Regasire. Placere.

 

 

 

 

*”stiu ca atunci cand o femeie da de un barbat care o raneste, e normal sa nu mai vrea sa aiba de-a face cu barbatii.” Fraza a fost auzita sub diverse forme, in diverse ocazii. Nu e adevarat. Trauma nu are de-a face in toata povestea asta. Sunt constienta de alegerea mea. Am ales fericirea, multumesc.

Lasă un răspuns

