Arhivă pentru August 28, 2013

My name is…

Posted: August 28, 2013 in Aberatii

Fusesem intrebata de ce mi-am schimbat numele pe maretul facebook… Cand vrei sa scapi de trecut, il stergi, incet, incet. Mai raman urme pe care inca nu stiu sa le sterg, adrese e-mail la care sa renunt. Cu numele ala am fost cunoscuta pe forumuri. Eheee cate mistouri au fost facute pe seama lui. Nici in franceza nu am scapat de „8-8”.

Dar revenim la origini: Lela.

Asa-mi spuneam cand maltratam toate cuvintele. Asa mi-a spus sora-mea. Asa mi-au spus ai mei cand mi-am luat zborul din cuib, desi si inainte mai foloseau numele asta. Mi-a devenit drag.

Lela si Inda. Greu de separat, cum erau si Alexandra si Silvia. Mi s-a parut mereu ciudat sa aud un alt nume pe langa Alexandra, cand era vorba de o sora, mai ales mai mica.

Alexandra Lela. De ce sa renunt la origini?

( poate o sa reusesc sa schimb si numele blogului, inca o parte din trecut ce trebuie stearsa. Nu mai sunt Naru de mult timp. Sau poate ar fi mai simplu sa renunt la blog. Am depasit varsta.)

